Skisser för sommaren

Denna sommaren har jag festat ett flertal gånger.

    

Denna sommaren har jag sett massor av bra band. Vissa bättre, vissa bara för att jag kunde.

Jay-Z, Lily Allen, John Fogerty, Kent, Kim Wilde, Mando Diao, Mika, Them Crooked Vultures, As I Lay Dying, Danko Jones, Familjen, Johnossi, Melissa Horn, Thomas Di Leva, Khoma, Marina and the diamonds, Lykke Li, Axwell, Shout Out Louds, Martin Stenmarck, Donkeyboy, E.M.D, Anna Bergendahl.

 

 

Jag har varit i Borlänge, Gislaved, Karlshamn och Göteborg. Pengar har spenderats på shopping, fest, mat och övriga nöjen.

Jag har skrattat. Jag har älskat. Jag har njutit. Jag har badat. Jag har umgåtts. Jag har önskat. Jag har träffat. Jag har ljugit. Jag har däckat. Jag har bråkat. Jag har ångrat. Jag har haft ont i fötterna. Jag har fått mitt livs första getingstick. Jag har fått komplimanger. Jag har sett teater. Jag har varit på biblioteket i timtal. Jag har saknat. Jag har solat. Jag har ätit jordgubbar. Jag har fuskat. Jag har myst. Jag har kramats. Jag har ätit glass. Jag har läst böcker. Jag har gått på bio. Jag har fått sand mellan tårna.

Denna sommaren har varit som de sommrarna jag aldrig fick. De jag aldrig kunde ha 2008 & 2009. Denna sommaren behövde jag. Denna sommaren var den bästa någonsin. Denna sommaren kommer jag aldrig glömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0