Produktivitet när den är som bäst

Igår var ingen dag som vi kan kalla "happening". Den var oerhört slapp. Och det var skönt att gå och lägga sig efter en så lång och hård dags slappande.

Igår tittade jag på The Curious Case of Benjamin Button, Sex and the City 2, ett avsnitt av Two and a Half Men, en dokumentär om Späckhuggare, Michael Jackson filmen This is it och Mission Impossible 3. Tre av dessa hade jag ännu inte sett så det kan jag väl kalla produktivt. Resten vet jag inte, kanske hade kunnat klämma in något mer om jag inte tagit den där promenaden till hemköp för att köpa godis.

Idag är det Rix Fm festival i alla fall, så kanske kommer man ur huset idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0