Empire State of Mind, Part II

Helvete vad det finns bra musik här i världen. Mina första rysningar kommer när back-up sångarna sjunger "ooooooh". Kanske dels för att mannen har en oerhört speciell röst.
Jag har aldrig varit ett stort fan av Alicia Keys musik, men jag har varit ett fan av hennes person. Jag är en sucker för piano, det är ingen nyhet. Jag älskar hennes grej, snygg kvinna spelar oerhört bra piano med en vacker, lätt röst. Men hennes musik har ändå aldrig varit mig i smaken. Tills denna.
Denna låten är så jävla bra att jag nästan kissar på mig eller åtminstone börjar gråta. DÅ, mina kära vänner, då är det tamefan bra!

Jag tycker mycket om version I med Jay-Z, men denna är helt fantastisk! Den är så mycket bättre, på ett helt annaat sätt.

Live version, AOL, Alicia Keys - Empire State of Mind(Part II)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0