We're just two lost souls swimming in a fishbowl

Denna dagen har bara varit väldigt bra. Kom tillbaka till Borlänge igårkväll och hade en väldigt trevlig kväll som fortsatte i alla trevligheter denna dagen. Jag har bara varit allmänt glad hela dagen. Tyvärr går ju tiden alldeles för fort, som alltid. Men jag har njutit av varje minut och har för en gångs skull inte känt någon som helst ångest. Allting har verkligen bara flutit på.
Sov länge, drack en mycket god kopp jasminté, handlade nödvändigheter såsom föda, låg och läste Slash-boken, gick på ett möte som höll på i tre timmar och nu sitter jag här hemma med magen mätt och belåten. Där i ligger nämligen en bagel med philadelphia-ost och gräddost samt nyponsoppa. Ja, jag fortsätter nog mitt svull ett litet tag till. Gräddost är i och för sig inte min favorit, men den duger gott och väl när den kostar 40 riksdaler och smakar gudomligt!

Städningen är dock något jag borde ta tag i. Men vill inte förstöra dagen så det får vänta tills imorgon! Nu blir det underbar musik, ost och sedan läggdags för att läsa, läsa och åter läsa.

Covers är nästan aldrig min grej, men denna är sjujävla bra!

Rasputina - Wish You Were Here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0