I've run through the fields, only to be with you

Sitter hemma i Haverdal och steker just nu. Har precis gjort tacosdebut och tryckt i mig två tacos. Sjujävla gott var det! Och värt! Det var en bra fortsättning på gårdagens champagne, ryggbiff och rödvinssås i alla fall. Jag tror jag kommer vara imponerad och tycka om allt nu när jag är hemma för allting är annorlunda från mina grönsaker med soya. Jag klagar inte på grönsaker och soya för det är väldigt gott, men det är gott med variation. Något riktigt framförallt.

I alla fall så sitter jag här och tittar på klipp med U2 & Bruce Springsteen på youtube. Jag gör detta för att jag inte ser mig själv som gammal nog för antikrundan. Jag må ha fnysit åt Stjärnorna på Slottet som jag sedan tyckte väldigt mycket om, men gränsen måste väl gå någonstans?
I alla fall gör jag detta på grund av tips från bloggen och det finns bara ett ord som kan beskriva klippen jag ser - njutning. Det är minut efter minut av ren njutning. Det kan ju inte bli bättre än U2 och Bruce!

En sak slog mig dock. Jag har aldrig sett Bono med halvlångt hår. Antingen har han det väldigt kortklippt eller så har han det axellångt i någon slags bakåtslickad frisyr. För övrigt tycker jag den sistnämnda är definitionen av Bono. Men, hur kommer det sig att han har antingen eller? Han kan väl inte vara sådan som har extensions?? Jag hoppas innerligt inte det för då skulle han sjunka en del i mina ögon. Och det tycker vi inte om.
Någon som har svar på denna mystik kring Bonos hår kan ju komma med det! För jag tycker det är en underlig mystik kring det hela.

U2 & Bruce Springsteen - I Still Haven't Found What I'm Looking For

Kommentarer
Postat av: Riley

... eller väldigt snabb hårväxt! Men efter lite googling måste jag nog ändå säga emot dig... Det finns faktiskt en hel del bilder där han har kortlångt! Lite ruffsigt och lite mittemellan. Ser för alltid bäst ut i halvlångt backslick dock, passar bättre till glasögonen om inte annat.

2010-04-01 @ 22:12:21
URL: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0