But honey, you're a bit obscene

"När vi gjorde mixen på Rocket Queen tyckte Axl att det fattades något i bryggan, något nytt element som lyfte intensiteten. Han föreslog att Adrianna Smith, som var med i studion den dagen, skulle knulla honom i liverummet så att vi kunde spela in hennes röst och lägga den på breaket. Vi hade druckit rätt mycket Jack under hela dagen så det lät som den naturligaste sak i världen att göra. Jag var helt för det eftersom jag visste vad hon var kapabel till röstmässigt - hon hade ju hållit mig vaken tre nätter i sträck. Så vi tände några ljus för atmosfärens skull sedan gick hon och Axl in i liverummet, la sig på golvet vid trumpodiet, och så spelade vi in hennes prestation i all sin stönande och jämrade prakt. Håll till godo - allt finns med där i den slutgiltiga mixen!"

Detta läste jag igår kväll innan jag skulle sova. Jag läser boken Slash som handlar om just Slash. Självklart var jag ju tvungen att lyssna på låten för att höra om stönandet faktiskt är där och självklart var det det! Vilket jag tycker både är fantastiskt roligt och bara rent fantastiskt!
Jag upptäckte också att låten är riktigt bra, så lyssna och njut - och lyssna på njutningen!

Guns N Roses - Rocket Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0