A leap of faith I could not take

Då har man firat löningen med att inhandla lite hydrokortisonkräm. Yi-haw! Älska löningen.
Men jag har faktiskt köpt lite andra gottigheter också. Så helt bitter skall jag inte vara. Dock är jag lite bitter över att frisörkostnaden jag vill ha kostar 1600:- vilket är typ hela bidraget denna månaden. Så det svider lite, men vi ska nog få det att gå ihop. Kostar det 1600 måste det väl ändå bli värt det också?

Nu ska jag diska det sista, försöka städa lite grann. Sedan försöka få i mig någonting ätbart, förutom apelsinchokladen som är det enda jag överlevt på hittills, efter det spenderas kvällen i Falun och arbete på sittningen där. Där det är mycket möjligt att festligheter slår till också. Yes, It'll be gooood.

Placebo-dag. Utan tvekan.

Placebo - Ashtray Heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0