You look wonderful

Igår sa jag till mig själv att direkt efter att övningarna i skolan slutat ska jag hem och råplugga så att jag sedan kan kolla på Hollywood Fruar och Desperate Housewives ikväll, tror ni det har gått enligt planerna? Inte riktigt. Efter att skolan tog slut tog jag, T & E bussen till centrum, åt en 80kronors köttbullemacka, gick i skivaffären, bokhandeln och biblioteket. De skulle leta efter fjärde boken i twilight-serien och jag som mobbat, suckat och trött-stönat åt att de är så besatta av Twilight sitter här just nu med första boken bredvid datorn. Jag är lite besviken på mig själv för att jag har denna i mitt hus. Men vad ska man göra? Har bara hört massa positiva åsikter om den och det gör mig otroligt nyfiken.

Nej, nu är klockan för mycket. Nu har jag bara 6 timmar på mig att lära mig 8 sidor anteckningar där 95% är olika begrepp för nätverk och internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0