These photographs keep me alive

Herregud, det är lördag men doften i luften säger söndag. Det är bakisdag förutom att jag inte är det minsta bakis, vilket är udda med tanke på att jag körde på Aussie igår. Men jag klagar inte, jag är nöjd!
Dock kommer jag på små milt pinsamma stunder från gårkvällen hela tiden. Ett exempel är min klänning, jävla gina tricot! Deras kläder får en alltid i pinsamma situationer. Jag hade en klänning med knappar framtill och självklart går de upp med jämna mellanrum - utan att jag märker det. Men trots att det var jävligt illa så var det inte lika illa som när E dansade med tubklänningen på magen. Hahaha, de tiderna...

Blir supernostalgisk nu och vill bara hem till Gislaved, för denna helgen är det tydligen årets fest, festen med stort F. Och jag missar den. Så dåligt. Vill bara korka upp vinaren och snacka om Öresundsbron, Monsunregn i Skåne, heja på när folk spyr, spela spanskt ölspel och dansa sönder mig själv med världens bästa tjejer.
Sitter dessutom och lyssnar på Joshua Radin vilket inte hjälper min nostalgitripp, men det hjälper mina andra sinnen.

Joshua Radin - Don't look away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0