these are crazy days but they make me shine

Ska snart iväg -igen. Men denna kvällen kommer bli spiknykter för imorgon är kvällen med stort K. Dagen vi väntat på! Har lite ångest över klädval dock.

Gårdagen gick väl ungefär som det var tänkt. Dricker man en liter hajvin vet man vad man har framför sig och när det väl är i gång är det bara till att köra! Och det gjorde jag. Kanske liiite för mycket. Men men, jag skämde ut mig till den grad att jag faktiskt skäms över mig själv. Jag som vanligtvis inte tycker någonting är pinsamt har nu ångest över att gå dit idag igen.
Men idag förändras allt det där lite ändå för idag kommer maasarna strippa av sig scarfen, brillorna och overallen. Nu kommer vi få se hur de verkligen ser ut - vilket också är lagom ångestfyllt med tanke på att vi drivit så mycket. Pinsamt mycket. Usch, mår dåligt av tanken på det. Men nu ska jag gå så better suck it up and face the beast eye to eye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0