There he was, this young boy

Sitter just nu och pillar med min otroligt fina hemsida. Jag kodar lite, svettas lite, gråter lite, kodar lite, gråter lite till... Så där håller jag på just nu. Den där jävla hemsidan. Jag har gett mig fan på att jag ska klara den, dels måste jag för att bli godkänd, men dels så är det också så jobbigt att jag vill bara slå sönder datorn. Passande nog lyssnar jag just på Killing Me Softly också. Men det är mest för att det är en enormt bra plugglåt.
Hela Motown-albumet jag har är väldigt bra pluggmusik, älskar låtarna, känslan, musiken.

Nej, om man skulle ta sig i kragen och go back to work. Och bli klar för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: nat

haha fy fan känner igen känslan från när jag kodade min hemsida för typ ett år sedan!

2009-09-27 @ 13:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0