Tell me 'bout hard work

Vilken deg-dag. Tisdagar är mina tvkvällar, då kommer alla bra program och serier. Gossip Girl, How I Met Your Mother och House. Slog av en ren slump på ett Seinfeld-avsnitt innan också vilket bara gjorde mig gladare!
Nu ser jag på idol, fem tjejer är det som tävlar idag och jag gillar verkligen den där mörkhåriga tjejen, Sabina? Sjukt bra är hon i alla fall. Jag blev chockad när jag hörde henne för jag brukar inte tycka om sångerskor, brukar tycka mycket bättre om manliga sångare. Tycker de har en större variation på röst och egenskaper. Så jag blev positivt överraskad när jag hörde henne. Kommer inte på någon jag faktiskt tycker om förutom henne.

Anyhoo, kände att det blev ett väldigt intressant och viktigt inlägg nu så jag lägger av. Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0