So I'll always be waiting for you

Vilken dag! Lämnade huset innan nio och kom inte hem förrän för knappa timman sedan. Skoldagen har bestått av seminarium, färglära, klippning & klistring. Vilket var enormt roligt för det är så roligt att se hur olika andra människor uppfattar samma saker. Och att klippa och klistra gjorde så att det kändes som om man var i grundskolan igen, vilket jag älskade. Dessutom gjorde jag ett féspö, en regnbåge och en skatt. Vilket inte gjorde hela uppgiften mycket vuxnare, så det blev inga vuxenpoäng för mig där inte.
Sedan har jag skrattat så mycket idag att jag tappat 5 kilo. För vi har tittat på fotboll, druckit öl, druckit cider, ätit, spelat biljard och druckit lite mera cider. Härligt! Dock är jag inte ledig imorgon, men börjar inte förrän kl 15 så det är luuugnt! Misstänker att morgondagen kommer bli enormt rolig också efter som det är laboration i film- och bildbehandling. Märkte idag att åh, vad jag har saknat detta! Att hålla på med färg, form och att vara kreativ helt enkelt! I'm lovin' it.
Imorgon blir det mousserande vin och brädspel dessutom, I'm livin' the dreeeeeam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0