peppen är maxad

Klockan är tio över elva, jag gick upp för 40 minuter sedan och det första jag gjorde var att dra upp laptopen och spränga ut kid cudi - day n night. Detta betyder att jag är så äckligt jävla cp-peppad att det är farligt! När jag får denna peppen och adrenalinkicken brukar det sluta med att jag blir extremt full och extra galen (om det går).
Dock vet jag inte om det är tragsikt eller inte att vår längsta kväll var igår och den varade till klockan 3, och då var vi inte ens ute utan vi satt hemma hos mig och chillade. Men ikväll som sagt, ska börja tidigt. Handla tacos, och rom så ska vi blanda mojitos, sjunga singstar och spela "med andra ord", vilket är världens bästa förfestspel! Sedan väntar som sagt tre rätters och en sjujävla kväll!
Undrar om man kommer gå upp fem kilo eller om man kommer tappa fem kilo för det har varit mycket alkohol och ingen mat förutom donken de senaste veckorna. Om man lägger ihop all skräpmat jag ätit under två år är det inte att jämföra som med de senaste veckorna. Men nästa vecka blir det andra bullar! Då blir det rutin och plugg men nu är allt fun and games!

C Yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0