now look at this

Det regnar ute. Nu är en av de få gånger då jag faktiskt hatar regnet. Brukar tycka att det är hög mysfaktor att lyssna till dropparna på fönsterbläcket, men inte idag. Orkar inte. Hade tänkt dra mig i kragen och gå ut, men dels är jag bakis, trött och har ont i magen. Kanske blir en nykter kväll men en utekväll. Får se lite. Annars håller McSteamy mig bra sällskap!
Däremot känner jag att jag är farligt peppad till introsittningen på lördag, då jäklar kommer vi köra hårt! It'll be THE night! Men innan dess ska vi hinna köra lite cancan. Har köpt, vad jag tror är, den absolut vidrigaste kjolen i seklet. Den är osmickrande, har konstig längd, tyll OCH broderier dessutom var den på rea och kostade bara 29:- och jag tror att priset säger allt!
I denna kjol ska jag i alla fall stå med 8 andra människor och köra cancan-dansen. Ni som inte vet vad det är, slå upp det på youtube. Men jag tänker, har jag gjort ballongdansen en gång är cancan piece of cake!

Men nu ska jag nog dra tummen ur och sätta igång.



bild från smygsittningen.


Kommentarer
Postat av: emma

tack för stödet när det kom till plattången, jag glömmer det där med HAHAHA i böjar och tar till vara på "beklagar sorgen";) Nä skämt o sido du verkar ha det toppen där uppe ju? det är skönt att höra!

2009-09-03 @ 21:52:35
URL: http://emmasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0