När ångesten smyger sig på...

Fan fan fan. Varför ska man alltid behöva få dena ÅNGEST när det kommer till kläder? Varför måste man hela tiden klä upp sig? Nytt ställe, nya människor och man måste ha nya kläder på sig hela tiden. Jag kan ju inte ha samma leggings och samma klänning på mig två gånger tillsammans, nej. Det går inte. Men vad fan ska jag ha på mig då? Jag kommer tvingas gå antingen naken eller i någonting som jag inte ens vill ha på mig. Jag hade täknt ta min coola cubus-tröja som har en pirat-papegoja på sig, men jag kan inte ha på mig den när det kommer folk jag vill ha på mig snyggare kläder för. Men jag kan ju samtidigt inte ha på mig ett Guess-linne för en vanlig inlyttningsfest? Eller en Walter Baker-klänning... Jag älskar båda plaggen, men det går ju inte. Samtidigt kan jag inte ha en vit och blommig klänning för att det är molnigt ute. Jag kan inte ha ett anna linne jag älskar för att jag ser ut om en jävla mupp i det. Fan fan fan, det är allt jag säger.

Ni tjejer där ute vet vad jag snackar om, det är detta som surrar omkring i våra huvuden innan man går ut för en kväll. Nej, tillbaka till den hög kläder som numera ligger på hela mitt smutsiga golv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0