My mind goes on a trip

Jaha, denna dagen blev inte riktigt så effektiv som jag hade hoppats på. Men det var värt det för gårkvällen var så otroligt rolig... tror jag. I alla fall de flashar jag kommer ihåg var väldigt roliga! De 800 bilder som togs under kvällen var också väldigt snygga och smickrande. Det var sinnessjukt många bilder och det var minst sagt skrattretande när vi tittade igenom dem.
Jag kom väl hem vid klockan 2 eller något, och jag däckade som en sten i min säng. Minns inte när vi gick upp, minns inte när jag la mig. Allt jag vet är att jag var så sjukt trött. När jag vaknade i morse mådde jag bra, men när jag kom ner hade jag T på soffan, stekpannan på golvet och kläder slängda över tvn... Det var i alla fall gött att man inte behövde byta om när man la sig eftersom det var pyjamasparty vi hade.
Och när jag säger i morse menar jag kl 14 i eftermiddags. Efter att vi väl drog oss upp har vi inte gjort annat än att äta tror jag. Åt en stor frukost, kollade på bilderna, åkte och åt thaimatsbuffé dvs förrätt, varmrätt och efterrätt, sen gick vi på bio och där blev det lite godis till filmen. Så nu ska det bli skönt att lossa bältet och lägga sig i sängen. Igen. Är fortfarande helt slut.

Därför måste vi repa oss ordentligt nu för imorgon är det ännu en fest, men har lovat mig själv att ta det lugnare för är ganska opepp för tillfället. Men sen så vet man ju hur det är när man lovar sig själv saker, brukar gå rent åt helvete med de löftena. Men men, let's see!

Så länge blir det dagens goding; Keri Hilson ft. Kanye West and Ne-Yo - Knock You Down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0