Maybe I just wanna breathe

Okey, en summering av gårkvällen. Som verkligen gick enligt planerna.
Vi hade grillkväll och lite småfest, inget fancy utan bara chilla, dricka och umgås eftersom några av oss hade labb idag kl 9. Jag var inte särskilt hungrig så köpte bara en majskolv som jag grillade. Hade köpt en flaska vin som jag tänkte ta ett glas av. Var inte det minsta sugen på alkohol och fest med tanke på att jag har så sjukt ont i magen.
Grillningen var nog det enda som höll sig till planen. Jag åt min majskolv och lite marshmallows, men mitt glas vin blev en flaska + 3 cider senare. Småfest blev till helkväll på krogen samt bortamatch så det blev väl 4 timmars sömn. Vaknade dessutom kvart i nio så det blev the walk of shame till skolan lagom ruffsigt hår, gammalt smink utsmetat i hela fejjan och att jag inte hann byta om och var tvungen att gå i samma kläder som dagen innan gjorde inte saken bättre.

Nu är jag helsnurrig efter massa data-tekniksbajs och ska bara lägga mig ner, sova i någon timma och inte göra ett jävla skit resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha! jag tror faktiskt killen gick media. när du ser honom kommer du direkt förstå vem jag menar!

2009-09-19 @ 15:18:58
URL: http://emmasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0