Light up Light up

Aaah, sitter just nu i min säng som jag faktiskt börjar tycka allt bättre och bättre om. Kom hem för någon timma sedan då jag körde bortamatch tillsammans med 4 andra personer. Som tur var lyckades jag tränga mig in på soffan och låg där istället för på trägolvet. Även om jag inte sov så bra med tanke på att jag hade en snarkande person bakom mig och en på golvet så gick det ändå ganska bra. Är dock enormt trött nu. Vill ta en nap men kan inte för jag måste tvätta... Kul söndagsunderhållning! Sån kliché, men whataheck.
Jag hade väldigt roligt igår och jag blev som tur väl var inte för full utan precis lagom varm om kinderna och flummig. Kanske gick det lite överstyr när vi körde "jag har aldrig", men men, vad ska man göra åt det nu?
Vaknade i alla fall med ett nummer på ena armen och "Ken är min gud" på den andra samt massa pussar från Amanda. Trevligt, trevligt!

Fick precis lite extra ångest när jag insåg att jag troligtvis har en seminarieuppgift som ska vara klar tills imorgon och jag har inte ens börjat att tänka på det än. Jag som hade hoppats på att få ta det lugnt, dricka té och kolla på two and a half men ikväll. Men så verkar inte längre fallet vara. Lägger upp en bra låt på det, en som gått på repeat så pass att grannarna borde klaga snart.

Leona Lewis - Run

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0