I will begin again

Min konsert-abstiens har inte lagts på is för en sekund, däremot växer den som ogräs. Jag känner hur det rycker i benen och mina jag vill skrika sönder mina stämband. Jag måste på någon sorts spelning och det är snart!
Jag har i alla fall kommit på att jag inte kan gå på Joshua Radin den 14:e oktober eftersom det tydligen kommit upp en väldig massa föreläsningar och seminarium just den veckan jag hade tänkt åka hem. Och självklart finns det inga bra spelningar i Stockholm denna hösten utan allt bra går på västkusten. Varför flyttade jag ifrån västkusten?

Sitter och drömmer mig tillbaka till U2 konserten som var i augusti. Den var ju så otroligt bra att fantastisk bara är förnamnet. Jag vill höra Edge lira gitarren och Bono brumma med rösten, men allt jag kan göra just nu är att titta på mina egna klipp från konserten och återuppleva känslan.

U2 - New Years Day

Kommentarer
Postat av: emma

NOOO! Joshua radin! Det är inte! varför var du tvungen att flytta så helvetes långt?

2009-09-20 @ 17:54:53
URL: http://emmasvea.blogg.se/
Postat av: emma

Det är inte sant*

2009-09-20 @ 17:55:46
URL: http://emmasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0