I wanna I wanna I wanna

Då vart ännu en dag gjord! Den har dock varit väldigt lång, det var länge sedan man gick upp kl 7 för att gå till skolan kl 8 om man säger så. Slutade dessutom redan kl 10 så det var en väldigt kort dag. Efter det var det direkt hem och se nya Gossip Girl som kom ut idag, och ärligt talat så var det skit tråkigt. Levde verkligen inte upp till förväntningarna trots att Chuck Bass var hetare än någonsin. Det är i alla fall skönt att veta att jag numera kan få min vecko-dos av Chuck.

Just nu sitter jag och kollar på Tila Tequila medan L & B sitter i samma soffa och tittar på Svampbob. Vad är dealen och fascinationen med denna vattensvamp? Det är en SVAMP! Han är söt, men tycker inte det överväger den uppenbara töntheten med programmet. Mina kusinbarn sitter och tittar på det och det förstår jag, men nej. Inte när man passerat 20års ålder!
Fast i och för sig, Tila Tequila är väl inte så jävla kaxigt och coolt det heller, väldigt töntigt och dåligt det också. Äääh, ska ändå strax dra till L & E som i denna stund bakar kladdkaka, MUMS!

Så länge lägger jag in en låt, The All-American Rejects - I wanna, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0