And my head keeps spinning

Så var det måndag igen, fast denna måndagen är jag ledig. Men den kommer inte bestå av slappande ändå för idag är det stenhårt plugg som gäller! En jävla massa plugg är det som gäller faktiskt.
Men än så länge är det morgon för mig och jag måste städa badrummet lite innan. Har kommit på att det är väldigt jobbigt att vara tjej och sminka sig hela tiden för allt smink hamnar i handfatet. Efter helgen ligger det dessutom söndrig ögonskugga ingnodd i golvet. Så det blir till att ta fram trasorna och sätta igång med städandet snart. Men har inte kommit så långt än för jag fastnade vid youtube och musik.
Dessutom har jag hamnat i en situation som jag absolut inte vill hamna i. Jag hatar denna delen. Jag har tydligen en förmåga att ge folk fel intryck och sedan framstå som den elaka tjejen som aldrig hör av sig.

Men men nog om det, nu är det städning som gäller.

Hittade dessutom en jäkligt go låt, Kid Cudi ft. Kanye West - I Make Her Say, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0