You are so pretty, you're on your knees

Sådär, nu är jag faktiskt klar med den delen av tentan som jag faktiskt förstår. Eftersom mail och fronter ligger nere känner jag att jag inte kan göra så mycket mer än att göra det jag kan. Tyvärr, men jag hoppas bara att de har lite överseende med det hela eftersom många dessutom inte ens kan skriva på den eftersom de inte heller förstår vad det går ut på.

Jag har i alla fall bestämt mig för att lämna allt det som har med tenta att göra nu under resten av dagen för nu ska jag gå och packa ner lite kläder och behövligheter jag behöver ha med mig upp till Gislaved. Sedan ska jag äta pappas spaghetti med köttfärssås, dvs muuuuums! Sedan blir det att köra hem farmor, åka till gravarna och tända ljus, det är ju ändå alla helgons afton idag(?).  Sedan blir det hem till bror min där jag ska installera mig lite, äta mat från chili thai och efter det ska jag dra mig upp mot J tror jag allt och då är det feeeest som gäller för hela slanten! Ska bli riktigt roligt!

Därför ska jag nu dra mig från datorn och sätta igång med dagens planer!

Här kommer den låten jag än så länge fortfarande tycker är bästa festlåten;
Eva Simons - Silly Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0