Yes, that's the hardest part

Jag kan knappt luta mig mot soffan för ryggen gör så ont, jag kan inte ha håret uppsatt pga mitt gigantiska blåmärke i nacken, jag har en mörk fläck i pannan för att jag blev knockad, två penisar målade i händerna, sömnbrist, pengabrist, en extremt stökig lägenhet och ett berg av disk. Känner ni min motivation och inspiration?

Jag orkar inte lyfta ett finger, men jag kan inte ligga ner heller för kroppen är så öm, så öm. Det 28 timmar långa vinpimplandet satte sina spår, men satan i gatan vilken fest det var! Det var LÄTT värt pengarna och mödan! Jag hade så enormt roligt hela tiden och fyllan var ett faktum. Inte för mycket, inte för lite. Det var perfekt.
Att jag dessutom träffade två från Gislaved gjorde det hela så mycket roligare också. Mycket härligt skitsnack om folk hemifrån och det kändes riktigt, riktigt skönt att träffa någon som man känner till.
Har en del filmer och annat roligt material från resan men har strikta order om att inte lägga ut det på facebook - tråkigt nog.

Hemresan är förresten bokad, den 29:de oktober lämnar jag Borlänge kl 13.52 och landar i Haverdal kl 20.30. Fredagen spenderas med familj i Halmstad och lördagen spenderas i Gislaved fram tills jag är körduglig på söndagen, då drar jag mig neråt mot havet igen och försvinner tillbaka till Borlänge vid lunchdags på måndagen. Jag förväntar mig fest, fest och fest! Så alla som inte är kvar i Gislaved tycker jag ska dra sig tillbaka till skogarna den lördagen så jag får träffa så många som möjligt! För det är ju inte ofta jag åker dit numera. Låter detta bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0