There is meanness in this world

Jag har under den senaste veckan haft en sinnessjuk halsbränna. Förut var jag så glad över att jag var den enda i familjen som aldrig hade haft det i hela mitt liv, men tji har jag fått för nu jäklar har det satt igång för mig också. Förhoppningsvis är det väl framförvållat för min del, så tänkte jag och därför gick jag in på kära apoteket.se, där jag numera hänger varje dag känns det som. I alla fall gick jag in och kollade lite över symptom och lindringar, då ser jag denna listan;



1. Kaffe & fet mat är väl det jag i princip levt på de senaste veckorna.
2. Ja, tyvärr ar det ju blivit en del cancerpinnar också. Måste lägga av, SKA lägga av.
3. Ehum... Alkohol? Vad är det?
4. Ehum... Jag festar aldrig och äter aldrig nattamat...
5. Stress? Bara för att jag hade en inlämning på 3 uppgifter, en dugga som i princip avgjorde mitt öde och tre massiva tentor på 2 veckor, gör väl ingen stressad?
6. Jag är student. Ordet regelbunden mat finns inte.
7. Ja, acetylsalisylsyra och doklofenak har jag levt på de senaste dagarna i hopp om att motverka ett gigantiskt migränanfall.
8. Denna punkten är ingenting att oroa sig över, det finns ingen tid till sådant.
9. & 10. Vet jag inte riktigt vad jag ska svara på. Mat som sagt har varit dåligt och sängen vet jag inte om det är fel på.

Självförvållat? Jag tror nog det va?

Kommentarer
Postat av: malin

haha! lovisa då. livet är inte alltid lätt. men där har du flera saker att ta tag i.. rökningen är nog värst, tror jag, när det gäller halsbrännan! och köp nya piller? fast de kanske inte hjälper?

2009-10-28 @ 11:19:49
URL: http://anoverdosingofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0