Know it by the feeling

Jag gillar inte det här. Jag gillar inte det här alls. Jag har tre tentor på två veckor, varav en är en hemtenta som jag får EFTER den skriftliga, riktiga tentan. Vilket betyder att den enda, ynka lilla helgen jag trodde att jag skulle få vara ledig inte behöva tänka på någonting utan bara ta det lugnt och umgås med familj och vänner kommer jag behöva skriva en jävla äckel hemtenta på. Men jag säger i helvete heller åt det! Nästa torsdag ska jag skriva en tenta på jag vet inte hur många timmar, men en timma efter den sätter jag mig på tåget hem till Halland och då har jag sju timmar att döda. Vad ska jag göra då? Jo, TENTA. Snacka om att jag kommer vara helt jävla slutkörd efter den dagen! Men jag ska tamefan göra klart skiten då så jag slipper tänka på den under den helgen jag är hemhemma. För då vill jag bara ta det lugnt och umgås, tänker inte hålla på med något skolarbete då. Finns inte en chans.
Jag blir bara så sur för att jag planerade in allting perfekt och så kommer denna usla kursen förstöra alltihop. I och för sig tycker jag det är enormt roligt, men de planerar så jävla dåligt. Jag skulle egentligen varit ledig nu för att det är just tentavecka men icke, eftersom kursen var försenad och dåligt planerad så får vi ha allting nu på en gång. Så jävla dåligt så det finns inte. Känns som gymnasiet all over again, dåligt, oplanerat och allmänt uselt.

Nu hetsar jag upp mig så pass också för att jag sitter och skriver den andra hemtentan just nu så jag är arg för att jag inte kommer på något mer att skriva om ämnet, men känns bra att ha kommit en bit på vägen i alla fal.

Back to work!

Kommentarer
Postat av: malin

Du är så duktig, ändå!

2009-10-21 @ 22:32:58
URL: http://anoverdosingofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0