In an everlasting kiss

Jisses vilken morgon. Det första jag såg var kläder slängda i ett spår från ytterdörren och uppför trappan till sängen, sedan ett smutsigt glas med en halvt uppbrusad resorb, missade samtal och sms från ett antal personer på mobilen. Jag mindes ganska fort att jag skulle skicka ett sms till T innan jag skulle sova men råkade istället klicka i de 10 senaste kontakterna. Så jag hade fått ganska många sms där folk inte förstod ett skit av vad jag snackade om. Men när jag tänker tillbaka på gårkvällen kan jag inte göra annat än att skratta gott för mig själv. Jag tänker på samtalet jag hade precis innan jag skulle sova, äckliga "knulla-galge"-drinkar, singstar, sms och hångel jag i och för sig önskar att jag kunde ta tillbaka... Men det var en kul kväll antar jag (mitt minne har inte kommit ikapp mig än). Jag önskar att jag för EN gångs skull kunde komma ihåg vad jag sagt till folk. Jag minns aldrig vad jag säger eller vad jag pratar om. Så jag får helt enkelt fortsätta att köra på "det man inte minns tar man ingen skada av".

Jag sitter och funderar på vilken bakis-film jag ska titta på idag, funderar starkt på titanic för den var 100 år sedan man såg.

Nej, nu snurrar det för mycket i mitt huvud för att jag sitter upp så, titanic it is, alvedon och 10 liter vatten. Åh, vad jag önskar att jag hade kycklingrullen från Victoria's här och nu. Den hade suttit fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0