I'll go crazy if I don't go crazy tonight

Jag är extremt sugen på ett O.C-maraton just nu! Inte blir det bättre av att jag sitter och tittar på en massa O.C-klipp på youtube heller. Hittade två av mina favoritscener som dessutom är två av de bästa musik"moments" som jag kan komma på i tv:s historia!

Moment 1; Marissa skjuter Trey. Inte nog med att låten är sinnessjukt bra utan den passar dessutom så sinnessjukt bra till denna scenen att det finns inte!



Moment 2; Marissa dör. Denna är så klockren. Det finns inga andra ord att beskriva det med, den är bara så jävla bra. Scenen, musiken, skådespeleriet - ALLT.


Kommentarer
Postat av: malin

jag har inte ens sett oc, men denna scenen var.. hemsk. -.-

2009-10-23 @ 11:27:32
URL: http://anoverdosingofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0