Have I found you?

Jag är grymt sugen på att se en Harry Potter-film och få dreggla lite över en snygg trollkarl, ja, jag erkänner. Jag tycker det är jävligt hett. På något väldigt konstigt och upp-och-ner-vänt sätt finner jag Harry Potter väldigt sexig. Men jag vet inte vilken jag vill se, det var inte så länge sedan jag såg dem allihop. Funderar på Den Flammande Bägaren för där får man ju dessutom se Robert Pattinson som sin sexigaste roll. Två flugor i en smäll liksom. Men Fången från Azkaban lockar ändå lite mer eftersom det är den bästa i serien - enligt mig.

Har haft en otroligt tråkig dag, inte gjort något speciellt. Pluggat lite, läst lite Twilight, slått sönder lite glas, diskat.. Ja, en dag som får söndagar på nordpolen att verka roligare helt enkelt. Men men, ibland klämmer sig en sån dag in och det behövs väl också antar jag. Fast hade hellre druckit lite vin och dansat hela natten lång. Men min vita helg höll i sig trots allt! Jag klarade det! Helt otroligt. Första fria helgen sen... Ja, sen när egentligen? Kan inte minnas så långt bak i tiden.

Nej, nu brygger jag en ny kanna té, även om min mage kommer få mig att betala för det sen, och lägger mig och ser på HP. Mmm!

Kommentarer
Postat av: F

Haha! Gissa vad jag gör sedan en timma tillbaka? Harry Potter ;)

2009-10-17 @ 21:48:39
URL: http://marblehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0