Flightless bird

Herregud. Har precis tittat klart på Twilight för... 2½ gången (somnade den andra gången och såg klart den nu, tekniskt sett tredje gången då) och den var faktiskt lite bättre denna gången också. En sak som är säker i alla fall är att Robert Pattinson var så mycket hetare denna gången också, nu har jag börjat förstå dealen med denna killen. Han är enormt sexig i profil och man vill ju bara hångla upp honom varje gång han ler sitt sneda leende och har den där blicken.. Mmm, den blicken. Pirrar nästan i magen när jag tänker på det.

Det slog mig dessutom som en blixt att jag verkligen, verkligen, verkligen vill ha en pojkvän nu. Jag vill ha någon att krypa intill, någon att tycka om, någon att ha där. Känner mig som en verklig blödis just nu. Men det är ju trots allt tre år sedan sist, känner att det är dags att försöka plocka fram förhållande-lovisa igen. Är inte direkt trött på singellivet, men är inte särkilt entusiastisk till det heller. Har mest gått på instinkten att kommer det en kille så kommer det en kille, men nu känner jag att jag faktiskt vill leta upp honom. Nu.

Bättre blir det inte heller av att jag lyssnar på lugn och underbar musik då man verkligen blir sugen på att ha någon att pussa på. Fast det blir ändå lätt dagens låt för den är så underbar och är lätt värd att lyssna på;

Iron & Wine - Flightless bird, American Mouth;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0