Don't get caught on the wrong side

Då vart det kväll ännu en gång, det känns som om det varit en väldigt lång dag. Kanske på grund av min sömnbrist. Somnade inte förrän efter ett och klev upp halv nio. Då bar det av till skolan för föreläsning och sedan utvärdering av en kurs. Efter det bar det hem en snabbis innan vi åkte iväg mot Gävle och IKEA. Damn, jag vill ha ett hus! Jag vill inreda någonting riktigt ordentligt. Jag har för lite utrymme och för mycket tankar såsom jag lever nu. Det blev i alla fall en lampa, matta och annat lite smått och gott, nu ser i alla fall rummet mer beboeligt(stavning?) ut. Eftersom jag rensat bort krimskrams och städat så ser det ännu bättre ut!
Så här sitter jag efter en lång dag, lyssnar på Bruce och myser med tända ljus. Ska snart kolla på Grey's Anatomy eftersom jag missade första avsnittet igår.

Jag njuter ihjäl mig själv just nu. Känner lugnet och njuter av tillvaron. Lyssnar på en så sinnessjukt bra låt också.

Bruce Springsteen - Atlantic City


Everything dies baby, that's a fact
But maybe everything that dies someday comes back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0