Do you think about me now and then?

- 'cause I'm coming hooooooome agaaaaain!
Det får definitivt bli dagens låt. Kanye West ft. Chris Martin - Homecoming för låter är fortfarande riktigt riktigt bra!

Denna helgen blev helt galen. Den har gått så sjukt fort för det har varit mycket att göra och lite sömn. Så kommer dessutom resten av veckan fortsätta antar jag.
I fredags var det meningen att jag skulle på bio och se Chanel-filmen, men nej, det blev visst inte riktigt så. Istället blev det fest och ganska dragen... Lite mer än dragen, väldigt packad faktiskt!
Dagen efter mådde jag hyfsat pissigt men det släppte ju mer dagen gick och lagom till kvällen satte vi ribban högt, då var det en sjujävla fest igen.
Kom hem igen på eftermiddagen dagen efter och då slog det mig och T, "ja just ja, vi har ju en tenta som ska vara inne idag också!". Så härligt bakis försökte vi sätta oss ner och börja. Det tog oss ca 7-8 timmar att skriva 4 sidor text och vi lyckades perfekt för en halvtimma innan deadline var det färdigt!

Det kändes så skönt att tentan äntligen var klar men så när jag vaknade idag insåg jag att jag har ju ännu en tenta. En jobbigare tenta, för denna ska skrivas på plats. Hårdvara, decimaltal, VPN, C2C, MAN, ARPANET och massa annat skit ska ännu en gång trängas in i mitt huvud och jag börjar bli extremt nervös. Jag försöker plugga hela tiden, men bara för att det är så mycket får det motsatt effekt och jag sitter här framför datorn istället och spelar på farmville. Men jag har i alla fall 2 dagar till på mig att råplugga. Idag blir det till att renskriva och sätta ihop allt det jag behöver veta och de resterande 2 dagarna ska jag bara pressa in allt i huvudet. Tvinga mig själv tills jag kan rabbla det i sömnen.

Nej, tillbaka till arbetet!

Denna mobilen gjorde jag förresten i Illustrator för någon vecka sedan. Första gången jag gjorde något sådant arbete och jag är faktiskt sjukt nöjd - som sagt, första gången!


Kommentarer
Postat av: emma

jag gråter till den video, så det är okej att fälla en liten tår:)

2009-10-26 @ 21:11:33
URL: http://emmasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0