Coming out of my cage and I'm doing just fine

Jag har nog aldrig i hela mitt liv längtat till en söndag, men det gör jag nu. Jag är så laddad, taggad, peppad, då jag & T sätter oss på tåget mot Stockholm med några godsaker inkluderade vin, godis och skvallertidningar samt ett fantastiskt humör! Vi ska ner till hamnen och hoppa på kryssningen som rymmer 2000(eller mer, vet inte säkert) av Sveriges skönaste studenter. Det ska bli så roligt! Har heller aldrig kryssat förut så det ska väl bli en upplevelse också. Fyra brudar i hytten och vi kommer ha det så jävla bra!
Men innan dess är det Octoberfest, dvs imorgon och då är det också en enorm pepp för ingen fest är tråkig, alltid nya händelser och situationer and I'm lovin' it! Lite farligt det där med så mycket alkohol, men än så länge är det inga problem.

The Killers - The World That We Live In

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0