All we do is linger

En ny dag. En sista dag. Det känns som om domedagen är imorgon. Idag är "the deep breath before the plunge" så att säga. Därför måste jag (ännu en dag) ägna mig åt att råplugga skiten. Jag kan än så länge inte Värdekedjan, vattenfallsmodellen, hur du löser ett mindre programmeringsproblem eller hur man bygger ett dataprogram. Låter som om jag kommer ha en intressant dag va?
Men det är helt enkelt smällar man får ta. Jag vill gå kvar och då får jag helt enkelt göra det bästa av situationen.

Får helt enkelt tänka framåt, att när jag har skrivit klart tentan så ska jag sätta mig på tåget hem! I och för sig ska jag sätta mig på tåget för att sitta och skriva på nästa hemtenta jag har. Som dessutom ska vara inlämnad på måndag eftermiddag. Men förhoppningsvis är 7 timmar ganska nog med tid för att jag ska skriva klart den. Vi hoppas och satsar på det i alla fall.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är slut nu

2009-10-30 @ 14:21:48
URL: http://lullnea.blogspot.com
Postat av: Linnea

det är slut nu så...

2009-10-30 @ 14:23:23
URL: http://lullnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0