Our love's the perfect crime

De senaste dagarna har varit stressiga. Och det är det fortfarande jäkligt stressigt så jag fattar inte varför jag sitter här och bloggar istället för att ta itu med stressen?
I alla fall har jag ett stressmoment över - jag har läst ut twilight bok nummer 2! Så nu är jag redo för filmen! Imorgon är ju premiären och klart som fasen att man ska gå! Jag, T & E kommer att träffas tidigare, beställa mängder av thaimat, se på twilight och sedan bär det av för New Moon som börjar kl. 23.59! Det skulle inte förvåna mig om jag somnar på bion, bara för att. Då blir jag sur i så fall. Ända sedan jag började läsa böckerna har jag blivit fast, precis så fast som jag lovade mig själv att inte bli. Men tyvärr, jag är twilight-nörd numera. I'm a lost cause.
Jag börjar känna mig mer och mer som en tvättäkta nörd för det enda jag gjort de senaste veckorna är att läsa, läsa och läsa. Har uteslutit kontakt med omvärlden bara för att leva mig in i vampyrvärlden. Men det som gör mig till äkta nörd är att jag kan knappt bärga mig till nästa Harry Potter-film! Såg halvblodsprinsen härom veckan och jag kände galenskapen bygga upp sig igen inom mig. JAG VILL SE NÄSTA FILM! Men den kommer inte förrän om ett helt år! Det är helt sjukt att de låter en vänta så länge.

Nu ska jag i alla fall sluta nörda mig och börja plugga lite istället, actionscript är det som står på min to-do-list idag eftersom det är miniprov på fredag.

Ännu en låt jag bara inte kan sluta lyssna på är och kan ännu mindre sluta kolla på videon för Tyson Ritter är ju enormt snygg;

The All-American Rejects - The Wind Blows



Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh, I know! Jag längtar också som en idiot till Dödsrelikerna! Och att det är två delar sen... Bäst för WB att de är de bästa filmerna hittills :D

Förresten, visste du att Bilbo blir film? Två delar, den också! 2010 och 2011 måste bli bra filmår...! :D

Ooooch, får jag som jag vill blir det nog plugg i Borlänge för mig nästa höst! Visst är det där du pluggar? :) Kram!

2009-11-18 @ 14:40:44
URL: http://marblehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0