Oh, what's a boy supposed to do?

Helgen blev aldrig riktigt såsom det var tänkt att den skulle bli. Men bra blev den ändå!
I fredags samlade vi oss hos mig för att göra en frontertenta som det så fint kallas, fast det egentligen är ett slags läxförhör på 20 frågor. Misslyckades gjorde jag tyvärr, men det där med actionscript i flash är inte min grej. Det där med kodning är inte min grej. Överhuvudtaget. Därför hoppas jag på att få lämna det där snart och fortsätta på allt det roliga som kommer till våren.
Vi alla fyra som gjorde provet hemma hos mig misslyckades och tanken var att vi skulle glömma bort det för ett par timmar på kåren under kvällen, men det blev inte riktigt så. Istället fastnade vi hemma hos mig och... Ja herregud, dagarna har varit så långa att jag minns faktiskt inte vad fasen jag gjorde i fredags. Vad gjorde vi hela kvällen?

I lördags i alla fall var det dags för mina vänner att släpa sig hem till mig i alla fall. Då var tanken att vi skulle kolla på Robinson vid kl 20, men istället fastnade vi tillsammans med varsin dator framför Sims. Minns ni The Sims? Så jäkla roligt var det, har inte spelat på år och dag. Sneglade lite på veckans Paradise Hotel som gick på 6an också. 7,5 timmar senare, halv fyra på morgonen lämnade mina vänner mig trött och jäklig efter allt simsspelande. Herregud, jag klarar inte av ungar på Sims, hur ska jag då klara av ungar i verkliga livet? Jag var sliten till gränsen i alla fall och jag har inte ens sneglat åt att spela Sims de senaste dagarna.
Istället har jag helt och hållet tappat bort mig själv i Ljudet av ditt hjärta, boken som inte går att sluta läsa. Det finns inte en chans att lämna ifrån mig den. Det var svårt att tvinga ifrån mig den nu för att kolla runt på faccebook och bloggar nu, men snart går min abstinens inte att hejda längre. Måste läsa boken!!
Jag håller med om vad som står på omslaget av den, "Vansinnigt beroendeframkallande!".

Kommentarer
Postat av: Riley

SV: Haha nejdu! Det står "Älgarna demonstrerar" i min mössa minsann! ;) (och en viss Viita skrev "IRA for life" .. hmmmm)

2009-11-23 @ 17:21:14
URL: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0