Move into me, slip into you

Stress, stress och stress... Nämnde jag stress? Ja, stress är det enda som snurrar i mitt huvud just nu. Jag är uppjagad och förbannad och sur och tja.. stressad. Allt annat än trevlig helt enkelt.
Min panik bröt i princip ut innan idag ganska exakt tio minuter i fem då en deltagare till projektet bangade med tio minuters marginal och mitt finska temperament sköt i takhöjd! Mamma lärde mig hur man gör och vips så hade underbara B fixat människor till gruppen. Fler än nödvändigt och fler svar än väntat kom och mitt humör sköt upp lite grann i alla fall. Men glad, det var jag tamefan inte. Det är jag tamefan inte nu heller, men det börjar lägga sig för nu är fokusgruppen klar, nu är det bara sammanställning och rapport klar. Men det är samtidigt mycket i Actionscript som måste tas itu. Men det kommer det också! Jag ska kämpa på.

Två julklappar är klara nu i alla fall, vilket känns väldigt skönt. Det var jävlar me inte mycket till rån heller, utan kom undan riktigt bra. Jag säger bara adlibris, 3 pocket för 99:-!

På lördag blir det en liten resa till Falun för att kolla utbudet där, julshopping i massor blir det! Jag längtar till jul att jag håller på att spricka.
Igår körde vi storhandling på Willy's, jag, E & L, då hittade vi också billiga julkulor. 10 stycken för 18:-, jag älskar billiga fynd! De ser i alla fall fina ut i paketeringen och jag tror att de kommer pryda min träpåle ganska bra. För er som inte vet har jag en och en halv-plans lägenhet och har därmed en påle vid trappan som jag tänker dekorera som min egna, fräna julgran eftersom jag inte orkar köpa en stor än också för att det kommer bli för trångt. Det får bli till nästa år om jag flyttat i så fall.

Anyhoo, ni som har julklappstips får gärna rapportera till mig med tanke på att jag av någon anledning inte har någon fantasi alls till min syster, hennes pojkvän och min 10 månaders systerdotter. Herregud, är hon redan snart ett år? Helt sjukt vad tiden går fort!
Men ja, vill ni komma med förslag till "något som försvinner" får ni gärna göra det! Självklart till "fasta" julklappar också. Min syster förklarade "något som försvinner" som ex ljus, men hur kul är det att få ett paket med en påse ljus i? Nej, måste komma på någonting bättre. Kom med förslag! Jag behöver dem!


Kommentarer
Postat av: nat

typ hemmaspa-paket :) eller ja lite hemmaspalyx! någon finare tvål, badsalt, badkulor, salvor etc.. :)

2009-11-26 @ 20:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0