It's business time

Nu sitter jag här i köket för min sista måltid för denna gången med familjen. Nu kommer vi inte äta tillsammans förrän till jul.
Var i Gislaved igår och behöver jag säga mer än underbart roligt? Ölspel, vittna när killar slickar grädde av varandras bröstvårtor, rom & rödvin, skratt, glädje och en plastpistol i fickan.
Det var en sinnessjuk kväll som gick alldeles för fort. Kvällarna och dagarna går för fort fram och man hinner inte reagera förrän allt är slut och man ska åka hem igen! Men det kommer fler kvällar, garanterat!

Vi tog en snabb fika idag och sedan körde jag ner till Haverdal igen. Nu sitter jag och har packat ner presenter och behövligheter jag kommer använda i Borlänge och väskan är mer proppad än vad jag trodde att den skulle bli. Bra då att jag tog en stor rullväska!
Jag väntar på maten som står och puttrar sina sista minutrar framför mig. Det luktar så gott att jag storknar! Porterstek, min absoluta favoriträtt står på menyn och jag kommer glufsa i mig som en gris tills min mage spricker - men det är det värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0