I know we'll make it anywhere away from here

Jag må vara världens lataste människa. Jag har inte lämnat huset på hela dagen, förutom spring fram och tillbaka till tvättstugan. Har i alla fall tvättat en hel del så nu känner jag mig inte lika klädfattig längre!

Har precis kollat på Skönheten och Odjuret. Vilken underbar film! En av mina favorit Disney-filmer. Den är definitivt topp tre tillsammans med Aladdin och Lejonkungen. Rangordningen är dock oklar. Kan inte bestämma vilken som är bäst.
Men är det inte en underbar kärlekshistoria i Skönheten och Odjuret? Det handlar verkligen inte om utseende och status i samhället. Odjuret är...tja, ett odjur och han är en outsider som ingen ens vet lever, men ändå så finner Belle någonting i honom som är värt att älska. Jag är väldigt blödig just nu och älskar verkligen filmen, historien, sättet det är tecknat på. Såg den dessutom för första gången med engelskt tal.

Nej, jag har inte så mycket att berätta idag som sagt, därför ska jag slänga på Aladdin nu tillsammans med en väldigt god kopp té!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0