I believe in the promised land

Nu är man vaken och uppe. Utan ett enda tecken på bakfullhet förutom den extrema tröttheten. Kvällen var minst sagt annorlunda och slutade på ett helt annat sätt än vad som var tänkt.
Jag somnade i och för sig, som alltid, ifrån allt. Men plötsligt vaknar jag av att någon kittlar mig och jag fattar ingenting av vad som händer. Men det var tydligen dags att gå i alla fall pga att ett litet bråk brutit ut under min sömn. Men förhoppningsvis blir allt bra igen eftersom det var a moment of weakness såsom jag fattat det.

Jag sa dessutom att jag skulle dedikera ett inlägg till dig Ken, och då får jag väl ta och göra det då! Eller i alla fall nämna dig och hoppas att inte din lägenhet eller ditt dj-hero var alltför sönderslagen efter kvällens bravader. Och att du inte tog för illa upp av de saker jag och en annan person sa. Jävligt patetiskt sagt egentligen med tanke på att jag inte ens känner bruden eller ens är säker på hennes förnamn, du får ju självklart vara med vem du vill, och är du glad så är det bara kul! :)
Nu får du dessutom kommentera inlägget om du läser detta så jag vet att du har läst det! Haha.

Nä, nu blir det till att fortsätta att kolla på Scrubs.

Bruce Springsteen - Racing In The Street


I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that
someday it will raise me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0