All I want for christmas is you

Rubriken säger allt. Det är bara det jag vill ha i jul. Ingenting annat än Han.
Jag känner mig så lycklig, jag känner att jag verkligen har hittat rätt. Jag vill vara här med honom, han är den enda jag vill vara med. Jag vet att det är tidigt att säga för alltid, men jag känner innerst inne, djupt i mitt hjärta att detta kommer vara för evigt. Har aldrig träffat någon som han. Han har de rätta egenskaperna, han har en fantastisk doft av svartvinbär och det är som en drog för mig. Han smakar ljuvligt och han kan sina saker. Han gör hela tiden rätt, han lyfter upp mig i de mörkaste tider såsom ingen någonsin har gjort. Det är något magiskt med honom. Jag älskar honom av hela mitt hjärta, for now and for always. Min pojkvän, resorb!

Kommentarer
Postat av: nat

haaaaaaaAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHA :D

2009-11-07 @ 13:57:18
Postat av: Linnea

HAHAHA vaaafan. jävlar va du skrämde mig där. tänkte...herregud ligger jag efter här eller något? ;D

2009-11-07 @ 14:08:58
URL: http://lullnea.blogspot.com
Postat av: malin

HAAAAAAHAHAHAH lovisa i mitt <3

2009-11-07 @ 16:46:54
URL: http://anoverdosingofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0