Tired and that's about it.

Det är helt otroligt hur trött man är. Var längesedan jag kände mig såhär slut i kroppen. Dessutom längesedan man känner sig så klen, för har tittat på robinson och min bakfylle-trötthet är ingenting emot deras liv.

De senaste dagarna har varit SJUKT roliga och vi har skrattat som aldrig förr. Sjuka bilder och sjuka videos har spelats in och jag vet inte hur jag kan beskriva helgen annorlunda än helt sjuk.

Tråkigt dock att de andra är kvar på kusten medan jag är tillbaka i hemmastaden, jobbet kallar imorgonbitti tråkigt nog. Men utan jobbet skulle min plånbok vara som de i robinson, väldigt tunna.


Vad snackar jag om? Jag borde nog sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0