Till kära MP-familjen

Inser ni hur svårt det är att faktiskt få tag på alla i MP-familjen på samma gång? Jag förstår att det blev väldigt svårt för Fellan i julas att få ihop alla, men nu gör jag ett försök!

Jag tycker att det var sinnessjukt längesedan vi alla träffades och tycker nu att det är dags för en reunion!
Den 12 eller 13 juni tycker jag är ett alldeles utmärkt tillfälle att ses, de flesta sommarjobb har inte börjat och de flesta skolor har då stängts för sommarlov.

Vad säger ni? Ska vi ses snart?

Kommentarer
Postat av: nat

det vore askul! men jag kan tyvärr inte då iallafall, har precis kommit hem från en utlandsresa och är nere i karlshamn för att packa ihop inför sommaren och ha en slutexamination.. kommer hem den 14e tror jag, haha! :(

2009-05-18 @ 20:28:08
Postat av: Felicia

I'll be there!!

2009-05-20 @ 00:54:36
URL: http://marblehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0