I had a dream

På måndag ska jag till frisören. Jag ska säga till henne - gör vad du vill. Jag har nämligen ingen aning om vad man kan göra med mitt hår, allt jag vet är att det är i en jobbig längd just nu och jag vill klippa av lite. Men resten, är upp till henne.

Inatt drömde jag i alla fall att jag var hos frissan, fast jag var inte hos Caroline, som jag brukar, utan jag hade bokat en annan klipptid hos en annan frisör. Väl där så gick allting skitfort och jag hann inte kommentera på varken klippningen eller färgen. Jag var absolut inte nöjd och blev rent ut sagt asförbannad på hur den där jävla frisörskan klippte mig! Jag såg ut som Cruella DeVil. Jag vaknade kallsvettig och nöjd med att allt bara hade varit en dröm.

Men jag vet inte riktigt, kanske ska satsa på Cruella DeVil looken, eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0