And I'll give it all to you

Dålig uppdatering idag ser jag, men har inte hänt så mycket. Jag har bara räknat lite ekonomi, tittat på lite tv, läst lite i min bok jag lånade på bibblan härom dagen. Har dille på självbiografier så fortsätter på genren, därför blev det Cash - Självbiografin denna gången! Skriven av självaste Johnny Cash och Patrick Carr. Ingen mening med att läsa en självbiografi om personen inte skrivit boken, right?
Försökte hitta någon om Elvis, men alla "självbiografier" av honom är skriven av någon annan, dessutom såna som inte ens kände honom! Dåligt.

Därför ska jag nu lägga mig och läsa min bok, so long!


Kommentarer
Postat av: nattie

jajemän :D jag följde en tutorial på youtube, haha! och då var det riktigt lätt faktiskt...

2009-05-14 @ 10:05:07
URL: http://everyperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0