All your dreams are on their way

Dålig uppdatering = dålig fantasi. Jag har fortfarande ingen fantasi, men tänkte plåga er lite ändå och skriva ett par rader!

Idag har jag inte gjort allt för mycket kan jag inte påstå, har bakat sockerkaka. Och det kan jag säga er att sockerkaka är väldigt underskattat! För har man någonsin mött någon som inte tycker om det? Jag som är så hipp och busig delade upp min smet i två och lade kakao och kokos i den ena, och hällde den i formen först och den vanliga smeten efter så den hamnar i botten. Och jag säger då det, ni som också tycker om kokos is gonna love this! Mycket gott blev det faktiskt.

Så, det var väl allt jag hade att säga. Om man skulle ta och titta på lite Sunset Beach?

Sail on silvergirl,
sail on by.
your time has come to shine.
All your dreams are on their way.
See how they shine.
Oh, if you need a friend I'm sailing right behind


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh, imorgon ska jag göra sockerkaka!!!! :p

2009-05-06 @ 20:42:32
URL: http://marblehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0