Act Naturally

Jaha, en ny dag är påbörjad. Men vad ska hittas på denna dagen då? Är redan ganska uttråkad. Det finns bara limiterade saker att göra. Folk jobber kors och tvärs vilket betyder att de redan få sakerna man kan hitta på blir ännu färre.
Jag kan i och för sig sitta här och bitcha om killen som skrivit till mig på facebook, här är vår mycket givande konversation;


Vad vill han att jag ska svara? "Åh tack, tycker du är söt också! :$ hihi" ?
Han var ful och skriver som en fjortis. Man vill samtidigt vara någorlunda trevlig för han lägger verkligen ut sig när han skriver något sånt här till någon. Äh, får helt enkelt "glömma av att svara".

Förresten, tycker ni jag varit lite pessimistisk på sistone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0