Will this day ever end?

Just nu känns det som att klockan skulle vara 16. Det känns som om det varit en jättelång dag bara för att jag ställde klockan på tjugo i sju i morse, men gick inte upp förrän strax efter åtta. Speciellt skönt när snooze-alarmet går på var femte minut!
Var tvungen att gå upp tidigt för jobbar nattskiftet ikväll, vilket betyder att det är jag, katten, mina nya röda crocs, en påse naturgodis och tre Star Wars-filmer inatt, 6 timmar underhållning av de 10 jag jobbar! Det är dags att se dem eftersom jag inte gjort det innan. Känner på mig att jag kommer få en sån där mild besatthet som jag brukar få av äventyrsfilmer som det finns uppföljare till. På tal om uppföljare så kommer snart, och får jag säga, äntligen nya Harry Potter filmen! Har tänkt locka med mig några till Halmstad för att se premiären. Jag vill se den NU. Och Twilight uppföljaren kommer inte förrän i november. Minns inte vad den heter, men måste se den i alla fall. Känner  på mig att den kommer bli bra, tvåan brukar alltid vara bättre än första. På tal om nummer två i äventyrsfilmer så blev jag enormt sugen på att se Sagan om Ringen: De Två Tornen som jag anser är bäst i triologin.

Nä, nu är det nog av mina "nördiga" sidor, tillbaka till The O.C!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0