What happend?

Var ute en sväng i storstaden och shoppingcentrat Gislaved idag. Checkade in elgiganten för att se deras utbud på kompaktkameror och dvdboxar. Helt okey säger jag, i alla fall på dvd fronten. I kamera synvinkel säger jag njaa. Canon fan som jag är blev jag besviken. Men inte på elgiganten utan på självaste Canon.
Såg deras Canon Powershot A480,



Här på bilden ser den väl inte så farlig ut, men kolla på den i verkligheten eller kolla upp vikt och mått på den. Jag blev helt chockad! Vilken klump! Vilken otroligt fattig konstruktion! Den var ju nästan lika stor som min systemkamera!
Okej, nu överdriver jag. Men seriöst, jag blev helt stum. Jag bara stog där och stirrade på den. Jag blev så chockad att jag nästan ville gå över till en fujifilm-kamera! Men den såg också fattig och plastig ut så valde inte den heller. Men jag säger ändå hellre fujifilm än den klumpen som kallas Canon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0