Summers here and the time is right

Jag vill göra allt i sommar. ALLT. Men tiden räcker inte till, jag räcker inte till. Inställningen till sommaren 2009 sög eftersom allt jag ska göra är att jobba. Men vafan, 7 veckor planerat jobb? Det är ingenting. Hoppas mest på att mitt bankkonto kommer må bättre av det.
Men nu, efter veckan som gått känns det som att sommaren 2009 inte kommer bli så pjåkig ändå. Konsert på torsdag, vår älskade Bruce för tredje gången är någonting jag längtat efter sedan 4 juli förra året. Och även om det möjligen kommer regna så kommer det säkert bli fantastiskt ändå. Samma sak som 1 augusti då Göteborg och Ullevi kallar mig till U2-konsert. Men mellan dessa konserter och jobb kommer en härlig sommar av sol och bad infinna sig i Haverdal. Det kommer bli bra. Jag tror det kommer bli fantastiskt.


Kommentarer
Postat av: Riley

Är fortfarande så otroligt avundsjuk på dig för den där U2 konserten! Oh, på tal om det... It reminds me... Jag har en pytteliten önskan om det my angel (A) kontaktar dig nxt time på msn! (jag är helt på en typs klassträff 12 lr 13 förresten, om inte annat så får det väl bli du, jag och Felicia ;))

2009-06-04 @ 01:10:14
URL: http://leavingfargo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0